Újra itt :D

 2010.05.20. 17:13

Hali mindenkinek! Újra itt vagyok, nem tűntem el :P

Nah, fogszabimat már észre sem veszem, hogy fennvan, nagyon jól megvagyunk :)

Első nap panaszkodtam, hogy nem fáj.. Tényleg nem fájt. Másnap éreztem csak, hogy nehezebben rágok a jobb oldalon a 4-es től a 6-os ig.. De már az is elmúlt! És egy hét után észrevettem, hogy azok lejjebb jöttek (ugyanis nem záródtak teljesen össze azelőtt), de most hibátlanul illeszkednek :D Kb. öt napja érzem elöl a két metszőmet, de nem vészes, hiszen mindent tudok enni: kenyérhéjat, csokit, sültkrumplit (XD) és persze minden menzai kaját :) Szóval nem vagyok korlátozva. A fogápolás is megy, bár 6-án észrevettem, hogy a két első metszőmön vannak vékony fekete csíkok.. De azok már lehet, hogy előtte is ott voltak. Jaa, a belső felén, szóval kívülről nem látszik. De a változás sem szembetűnő - egyelőre.Messze van még a június 21. Jaa, akkor megyek alsót ragasztatni (vagy már írtam?:S), és akkor fogja aktiválni a felsőt. Megpróbálok valami más színt kérni, mert ez a világoskék nem nagyon tetszik:D

A leggyengébb ívet kaptam most 0.41 mm átmérőjű.. Nem tudom, hogy következő alkalommal kicseréli-e, vagy marad.. A következő fokozat a 0.41x0.41, ami picit vastagabb, mert szögletes (az előző hengeres:D).

A különbség, ami picit látszik. A bal szemfog beljebb tolódott, és a jobb 2-es pedig lejjebb mászott az 1-es-ről.

Címkék: fog fogszabályzó észrevétel felső fogsor fogszabi ragasztott

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr692018482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoritomo 2010.05.25. 15:43:10

Cukiiiiiiiiii :)
Örülök, h hamar megszoktad!! És ne aggódj, fog az még fájni!:) Az erősebb ív erősebb nyomással van a fogakra, a fogmozgolódás pedig (nyilván) fájdalommal jár - enélkül nincs siker!! Szóval dont vörri!!:)
süti beállítások módosítása