Leadtam - Kb. két hét

 2010.04.06. 17:15

Ma befizettük a csekkeket, és bevittem a doktornőnek azokat a bigyuszokat:D Minnyá berakok egy képet róla. Na, szóval bevittem, egyórás út, nem baj, elvoltam, meg tömeg volt a villamoson.. Hát nem baj. Na, szóval, odaértem, felmentem a 6. emeletre (fogászat és fogszabályozás), látom: senki nincs a váróban = juppííí
Aztán mégis vártam egy negyed órát, mert nem mertem bekopogni a rendelőbe az ijesztő: "Kérjük a rendelést kopogással ne zavarja!" felirat miatt.. Aztán mégis rászántam magam, bekopogtam, éppen egy gyereknek ragasztotta fel a fogszabályzót.. Az aszisztensnő gyorsan kikapta a kezemből a csekkbigyuszokat, ezért nem volt időm megkérdezni, hogy pontosan melyik fogsorra kell majd a ragasztott ill. kivehető készülék. Nem baj, majd megtudom XD

Kicsit kínos volt, mert amikor benyitottam, mindenki rámnézett, bennvolt anyuka, apuka, a dokinő és az asszisztens.. 4 szempár meredt rám.. Remélem nem volt bunkóság, hogy csakúgy bekopogtam.. De hát azt mondták, hogy soron kívül bejöhetek, ha a csekket hozom vissza :S Remélem, nem akarom kihúzni a gyufát, mert véletlenül még rosszfele szabályozza a fogam, vagy beutal esetleg foghúzásra :D

Szóval majd 2 hét múlva telefonálok :))

 

Ez itt 3 csekk, mert a húgomé is köztük van. Az enyém az első és a harmadik.

Most már tényleg izgat, hogy melyik fogsorra lesz a szabi..:S Létezik, hogy 2 fogsorra együt 25500 Ft?

Címkék: várakozás fog várólista fogszabályzó fogszabi

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr521899369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoritomo 2017.05.09. 02:54:19

Ha nem linkeled be a csekkvevényeket, én akkor is elhiszem:):)
süti beállítások módosítása