Para :S

 2010.03.22. 07:49

Wááá nagyon parázok..

Néztem a röntgenfelvételeimet, és szerintem tuti, hogy kell fogat húzni.. Van 2 db bölcsességfogam (igen, nekem csak ennyi van >.<... és büszke vagyok rá >.<), ami még ki se nőtt.. Elvileg ilyenkor a 4esek szoktak menni. Legalábbis én egy bölcsességfoghúzást biztos nem vállalnék be.. De majd kiderül :D Pénteken úgyis megtudom.

Ha kell húzás, akkor nagyon érdekes lesz a helyzet.. Mindig is vastag csontjaim voltak, így nem hiszem, hogy könnyű dolga lesz majd a doktornőnek.. (Sajnálom már előre szegényt..) Amúgy nem tudom, hogy ő húz is-e fogat, vagy csak fogszabályoz.. Mindegy, majd kiderül:D

Ha valakinek van tapasztalata foghúzással kapcs. (fogszabályzás miatt), akkor szívesen várom a kommenteket :)

 

 

 

Egy kép az elriasztás érdekében :D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: várakozás fog panoráma fogszabályzó röntgen foghúzás fogsor tele fogszabi húzás mélyharapás panorámaröntgen teleröntgen

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr361858399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoritomo 2017.05.09. 02:54:20

SZia Máté:)

Rég jártam erre és még csak ennél a post-nál tartok:)
Szóval nálam a két alsó bölcsességfogam nekem sem nőtt ki teljesen, ráadásul az egyik teljesen elfeküdt az ínyemben, nekifeszülve az előtte lévőnek, ezáltal tönkretette annak a gyökerét, így mindkettőt ki kellett szedni (a halogatásnak hála), az egész művelet negyedóráig tartott!!! Ha érdekel, szívesen mesélek a többiről, csak, h ne parázz!!:) Sőt, mind a négyet sztk-ban szedte ki egy jófej doki (kell elérhetőség?)!!
Szóval no para, inkább a bölcsességfogak, azokra nincs túl nagy szükség, mint a négyesek!!!:)
süti beállítások módosítása