Újra itt :D

 2010.04.01. 20:00

Megjártuk ismét Lőrincet, voltunk a dokinőnél. Elkészítette a kezelési tervet, készen vannak a gipszminták. Ragasztott fogszabályzóra van szükségem (ezt eddig is tudtam :D), viszont: nincs mélyharapásom, csak réSzárás kell. Plusz szükségem van egy kivehető készülékre is, ami a nyelvemet tartja távol a fogsoromtól, ugyanis ezért vannak hézagok a fogaim között. Ennek a segítségével leszokhatok arról, hogy a nyelvemet a fogaim közé dugjam be:D (Nem tudom, hogy hogyan jött rá erre a gipszmintából, csodálom ezt a nőt :D). Megkaptuk a csekkeket, az állandó fogszabályzó 25500 Ft, mellé ez a fogsorvédő pedig 20000 Ft. Éééés: NEM KELL FOGAT HÚÚÚÚZNIIIII!!!!!!!!!! Ennek annyira örültem:D A napokban majd befozetjük a csekkeket, ls majd vissza kell vinnem a rendelőbe azt a kis papírt a csekkről, amit a postán visszakapok. Szerintem egész olcsón megúsztam, hiszen fórumokban olvastam, hogy mások százezreket fizetnek a fogszabiért. Nekem ez 45500 Ft-ra jött ki. Talán megérte ez a sok várakozás? :D /Amúgy a TB 85%-át támogatja a készüléknek, szóval ha 18 elmúltam volna, akkor most 227 Ezer forintba fájna az egész :D Azért szerintem nem mindegy.../

Szóval. Ha visszaviszem a rendelőbe a csekket, miután befizettem, akkor onnantól számítva 2 hét, mire elkészíti a fogtechnikus a készülékeket, utána fel kell hívnom a rendelőt, hogy kész van-e, és akkor megbeszélünk egy ragasztás időpontot. Éééés én már nagyon várom. :)

Várom a komikat és észrevételeket :)

Címkék: király várakozás ár fog várólista fogszabályzó foghúzás felső fogsor fogszabi alsó húzás mélyharapás mintavétel elcsúszott középvonal ragasztott

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr91887684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoritomo 2017.05.09. 02:54:20

Szia,

Na már látom, én leszek az őrangyalod:) Na vegyük sorban: király, h nincs mélyharapásod, a leírtak alapján van viszont nyelvlökéses nyelésed (nyugi, nekem is az van), ezt nekem egy doktornő a konzultáció első 5 percében megállapította és ő is ajánlotta a kivehető pöckös készüléket, de én nem kértem (és nem emiatt, de nem is őt választottam orvosomnak), vannak logopédiai technikák, amik ezt kiválóan gyógyítják, én pl. tudatosan figyelek, h a szájpadlásomon legyen a nyelven minél gyakrabban, ne a fogaimat nyomjam - hatásos!!:)
A kis sárga papír a feladóvevény:)
süti beállítások módosítása