Újabb rossz hírek

 2010.09.03. 22:14

Hát igen. Jó régen írtam már ide, de most egy kicsit pótolok :)

Doktornőnél július óta nem voltam. Szeptember 21-re kaptunk időpontot újabb aktiválásra. Ez majdnem 2 hónap kimaradás :(

Azóta újabb 2 dolog esett le a fogszabimról: ebéd  közben sikeresen lenyeltem bal alsó 5-ös brekimet. Ma délben ettem a levest a suliban, és  lejött egy felső gyűrű. A bal.

Már azt kívánom, hogy vegyék le. Több a hátránya, mint az előnye :(

Címkék: gyűrű gond baj fog fogszabályzó felső hátrány fogszabi letört alsó leesett brekett bracket lejött

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr812270003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2010.09.07. 17:06:24

HIhetetlen, hogy mennyi problémád van vele? SZTK-ban csináltattad? Lehet, hogy magán dokinál kellene csináltatni. nekem nincs vele semmi baj, szépen fejlődik és stabil minden!
süti beállítások módosítása