Élek, és itt vagyok! :D

 2011.04.26. 18:52

  Jó régen írtam, és most látom, hogy a kezdeti lelkesedésem (naponta 30szor posztolás) kicsit abbamaradt :D Legalább nem bombázlak benneteket túl sok infóval! :D

Akkor most két aktiválást írok egybe, hiszen kimaradt az előző.

2011.03.17. Nem volt senki sem előttem a rendelőben.. Mégis 20 perc volt, mire bekerültem, mert addig a dokinő "szüneten volt". Öhm. A szokásos dolog volt, beültem a székbe, megnézett: "Szép, szép, még kicsit, kicsit." Kaptam füzérgumit alulra, mert volt egy nagy hézag a bal alsó 3-as és 2-es között.
Hazaértem, eltelt 1-2 nap, aztán nézem: basszus, a dokinő levágta a kilógó drótot még régebben a hármasom mellől, és abból kicsúszott az ív.. Hát jó, akkor következő alkalommal sem veszi le, pedig már kaptam egy kérdőjeles levételt a füzetecskémbe. Egy hét múlva meg lejött az utolsó gyűrűm is :DD De már nem nagyon érdekelt, mert nem azokon van a hangsúly. Szóval így jártam, a bal alsó 3-as nem tudott összehúzódni!

 

2011.04.26.
Közben lenyelvvizsgáztam, úgyhogy nagyjából gyorsan eltelt ez a hónap. Ma se volt senki előttem, de most kb. 2 percet vártam :DD Hurrá!
Megvizsgált; látta, hogy nem húzódott össze. Erre elpanaszoltam neki, hogy kijött az ív a brekettből, és így az életbe soha nem fog összehúzódni. Na de akkor hogy hosszabbítsuk meg? Hozott egy fogót, és a másik oldalból próbált elvenni egy kis drótot. Nem, nem levágta, ODÉBB HÚZTA! Picit fájt, de elviselhető volt. Aztán összefüzérezte a bal alsó 3-ast és 2-est. Aztán azt mondta, hogy következő alkalommal leveszi :) Most már biztosan.

Már éppen indultam volna, amikor rám szólt: "Várj, kapsz egy csekket!" Ledermedtem. Aztán rájöttem, hogy igen, minden rögzített készülék után kell hordani retenciós készüléket, ami megakadályozza, hogy a fogak visszaálljanak eredeti helyükre. Nem vészes az ára, 10.000 Ft alulra és felülre együtt. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. És akkor most egyszerre 2 fajta kivehetőt kell hordanom?! Mert hogy van nekem a nyelves izé is..
Szóval május 23-án megyek délelőtt levételre és lenyomatvételre. Két nappal ezután pedig megkapom a retenciós csicskaságot (sín) :D Az május 25., ha jól számolom. 23-ra kell vinnem a befizetett csekket. Nagyjából ennyi, lassan fogszabályozásom felénél tartok.

FIGYELEM! Óriási évforduló a láthatáron: 2011. május 5-én fogjuk fogszabimmal ünnepelni 1 éves évfordulónkat! Persze csak a felsővel, mert az alsót csak júniusban rakták fel :D

És íme egy kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr542857332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása