Hoppá :O

 2011.02.09. 20:12

 Most látom, hogy elég régen írtam ide:D Azóta pedig már voltam a dokinőnél :)

Pontosan január 27-én. Igen. Nos, kivételesen másfél órát vártam, mire bekerültem. Nagyon meglepett, hiszen eddig csak max 10 percet vártam arra, hogy bejussak..

Nah, mindegy. Végül is még nem vette le. Meg nem is csinált vele semmit.. A semmire vártam másfél órát:D  

 

Március 17-én megyek legközelebb. Kb. egy hónap. 

Íme egy kép:

Címkék: nem még le fogszabályzó felső vette fogszabi alsó

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr602650028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása