Ismételten

 2010.11.11. 20:44

 Halihó mindenkinek :D:D Újra itt vagyok.

Kedden voltam aktiválódni. Tehát nem vette le. De nem is számítottam rá, mert még van egy elég nagy rés a jobb alsó 2-3 között.

Viszont!

A felső füzérezése készen van, tehát az tökéletes. Most először levette a kis gumikat (!!!), így új színt kérhettem, én a sötétkék-sötétzöld variációt kértem. De ez csak felül van. Alulra most nem tett sima gumit, csak füzért, így ott most csak átlátszó van.

Kicserélte az íveket is. Amikor kivette a régit, nagyon furcsa dolgot éreztem a számban, egyesével "éreztem" a fogaimat - ismét. Persze ez csak néhány percig tartott, utána visszaköttettek a fogak (szép magyarul passzívolt mondat:))

Íme egy kép:

 

Egész elégedett vagyok az eddigi eredménnyel.

 

Legközelebb december 21-én megyek. Addig még van idejük. :)

 

 

Ja és egy U.i.: Fájnak a fogaim. Először. :] A hőn áhított fájdalom megérkezett, de nem bánom, mert az eredményért mindent :)

Címkék: gumi drót fog alakul fogszabályzó felső fogsor ív fogszabi alsó füzér ívcsere

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr972442456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása