Csak úgy..

 2010.04.17. 07:55

Nos, csak hogy írjak is valamit a blogba, és ne unatkozzatok:
felmérést végeztem. Pár embert megkérdeztem a suliban, hogy milyen fogszabályzója van, hol csináltatta, mennyiért, mennyi ideig kellett várnia, amíg felrakják stb..

Meglepő, de többen voltak, akik magánorvosnál csináltatták szabijukat.. Hát én nem tudom.. Ha egyszer létezik a TB, akkor igenis jogom van ahhoz, hogy ne 227 Ezerért csináltassam meg a fogszabimat, hanem mondjuk 50 Ezerért.. Szerintem élni kell a lehetőséggel, szóval bátorítok mindenkit: vállaljátok SZTK-s dokinál a kezelést. Biztosan ugyanaz az eredmény, és még a nem támogatott fogszabikat (mini brekettes, porcelánbrekettes, műanyag brekettes, Damon stb..) is sokkal olcsóbban megúszhatjátok, mintha magánorvosnál csináltatnátok. Sőt: itt a konzultációkért és az aktiválásokért sem kell fizetni. Mit választanál? Inkább kifizeted a 3x drágábbat, ugyanazért a minőségért? Hát én nem tudom.. :) De azért mindenki maga döntse el.

 

Igaz, hogy sokat kell várni, meg minden, de biztos vagyok benne, hogy megéri.

Nah, és akkor most a kutatás további részletei.
1)Budára jár SZTK-ba, 100 000 Ft-ot fizetett /azt hiszem, hogy csak egy fogsorra/ a mini brekettes foxiért. 2 hónapja van fenn, és már nagyon szép a fogsora.
2)Magánorvoshoz jár, 130Ezret fizetett/ fogsor, másfél éve vann fenn neki, én nem nagyon látom, hogy javult volna a fogsora, de neki fogat is húztak, szóval...  Meg aztán lehet, hogy nem jár rendesen aktiválásokra..
3)SZTK-s helyre jár, 60Ezer Ft/fogsor a PORCELÁN fogszabályzója, igaz, hogy 4-5 éve csináltatta.. Neki most fogják levenni áprilisban :)

Nem sorolom fel az összeset, mert lusta vagyok XD

Már csak vasárnap, hétfő és kedd délelőtt, és délután hívjuk a rendelőt, hogy kész van-e a fogszabi :D:D Már remélem, mert április 22-én lesz pontosan egy éve, hogy fennvagyok a várólistán!


 

Címkék: felmérés várakozás várólista doki fogszabályzó foghúzás magán fogsor fogszabi ragasztott magándoki

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr331928564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása