Észrevétel :D + Egyebek

 2010.03.23. 11:04

Igen.. van kettő is. Mármint észrevétel. Eddig mindennap írtam a blogba. Igaz, csak 3 napja indult. Ha meglesz a készülék, akkor biztos, hogy sokkal ritkábban fogok írni, hiszen ez a mostani "túlbuzgóság" csak a türelmetlenségnek, izgalomnak és kíváncsiságnak tudható be. :) Ismerem magam:)

És itt a második észrevétel:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos hát igen :) Annak a fehér vonalnak egyenesnek kéne lennie. Ma nézegettem is a tükörben összeharapott (zárt) állkapoccsal, és eléggé iszonyatos a látvány.. Eddig hogy nem vettem észre??? Azt hittem még reggel, hogy az alsó állkapcsom a hibás, de nem: a felsőben vannak elcsúszva a fogak. Az alsó 1-esek jól állnak, az orrommal pont egy vonalban vannak.

 

Gyakorikerdesek.hu-n próbáltam kérdéseket feltenni fogszabival kapcsolatban - hozzáteszem: kevés sikerrel - nem sok választ kaptam :( Már csak az időpont jár a fejemben, meg hogy MIKOR RAKJÁK MÁR FEL VÉGRE :D    De hát a türelem tornaterem ^^

Sajnos ez az SZTK-s rendelés hátránya, hogy nagyon sokat kell várni, ugyanis a szakorvosoknak elvileg meg van szabva, hogy egy hónapban mennyi fogszabit tehetnek fel. (Annyi támogatást kapnak az OEP-től)

Íme egy kis ízelítő a már fentebb említett oldalról.

  • Tényleg megszűnt a TB támogatás a fogszabályzókra 2009. augusztusától? (2 válasz)

    - Igen, de általános iskolásoknál iskolafogorvosnál nem olyan drága még.

    - dehogy szünt meg. nekem egy hónapja lett fogszabim és tb támogatótt. de viszont győrbe ugy lett h már csak 1 orvos csinál támogatással
    .

    A helyes válasz: Az SZTK-ban ilyesmiről nem tudnak. Tehát: ott még él a támogatás. (utánakérdeztünk)
     
  • Mikor rakják fel a fogszabályzómat? 2009. júniusában voltam először, és kaptam egy időpontot 2010. március 26-ra. Elvileg akkor lesz mintavétel (gipsz). Már megcsináltattuk a panoráma és teleröntgent. A mintavétel utántól meddig kell még szerintetek várni? (2x2 válasz)


       - Nekem mintavétel után még kb 1 hónap volt, mire felkerült.

       - hát maximum egy hónap.
       nekem a mintavétel után egy hetet kellett csak várnom. szerencsém volt, mert              a fogorvos pont akkor ment nyaralni, és mondta h akkor gyors megcsinálja :)


       -Mivel SZtk így kb 1-2 hét múlva kell visszamenned

       -jó sokat kellett már eddigis várnod :) én 2009 márciusában mentem a                         fogorvosomhoz, az elküldött a fogszabályzós orvoshoz, onnan röntgenre, aztán              gipszminta, és 2009 június 30-án lett feltéve a fogszabályzó.... mostlátom: 2009 jun   19-i a gipszmintám, rávan írva...

        A helyes válasz majd kiderül :)

 

Címkék: kérdés várakozás fog várólista fogszabályzó észrevétel felső fogsor fogszabi alsó mintavétel elcsúszott középvonal

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr221861882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eni_i 2010.08.23. 15:01:21

szia, nekem is ez a problémám. A felső fogsorom nekem sincs középen
süti beállítások módosítása