Aktiválódtam :)

 2010.07.30. 12:06

Bizonyám:D Életem első rendes aktiválása történt meg a mai napon:D

Nagyon boldog voltam:D Dokinő megdicsért, alakulnak a fogaim. Azt mondja, hogy nem kár a gyűrűkért. Mindegy, ő tudja:D
Kaptam ám átlátszó füzérgumit a rések eltüntetésére:D Alul és felül is. Felül 3-astól  3-asig, alul 4estől 3-asig.

Úgyhogy most nagyon boldog vagyok :D

És íme két kép, amik már nagyon értek!!


 

 

 

 

 

 

 

A füzérgumit nem látni, mert - mint említettem - átlátszó.

Címkék: fog fogszabályzó felső fogsor fogszabi alsó ragasztott

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr882186885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása