Megvan!!!

 2010.04.22. 18:51

Ma mentem érte :)

Megkaptam mind2 készüléket. Eléggé rossz a kivehető XD Máris birizgálja az alsó fogsorom. Ilyen szilikonból készült, és rá kell harapnom.

Megkaptam a ragasztandó készüléket is. Május 5-én 10:00-ra megyünk ragasztásra.

Néztem ezt a kis csomagot, amiben a multiband van, kaptam 2x3 ívet (két rugalmas és egy másik fajta). Jaaa és mind a két fogsoromra lesz a ragaszott fogszabi :) Nálam van a 2 gipszminta, rajta van a 4 gyűrű is. Ja, és nem kell szadigumi sem. /Szeparátor gumi/ A brekettek ilyen kis dobozban vannak.Más nagyon nincs, ezt a 2 hetet /már kevesebb!!/ még kibírom! Képeket majd.

Címkék: király várakozás fog várólista fogszabályzó felső fogsor fogszabi alsó mélyharapás mintavétel ragasztott

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabis.blog.hu/api/trackback/id/tr81943254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása